Underbara fredag!

Det öser ner och har gjort i ett antal timmar, men när man ändå bara sitter inne på ett kontor och stirrar in i skärmen kan det vara lite mysigt, tills man måste gå ut! Ikväll bli det också bara hemmamys så vädret gör inte så mycket, hoppas dock på bättre imorgon! Gårkvällen blev superlugn. Vi blev sugna på flingor så gick ner till konsum för att handla lite, hade dock ganska olika åsikter om vilka vi skulle köpa tills marcus fick sin idé "men vi köper ett varsitt paket i stället" och hoppade på kalaspuffarna haha!
 
På lunchen idag ska jag ner till specsavers och kika på glasögon. gjorde synundersökning på min semester då jag ser ganska dåligt framför tvn och så. Därför blir det ett köp, måste bara hitta ett par som passar. hur svårt som helst! Har varit inne på dem flesta synoptikerna så jag hoppas på lite tur idag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!