måndag 2 juli

Då var nya veckan igång igen! Helgen har varit riktigt lugn för mig eftersom jag inte mått super och måste vara helt hundra till helgen som kommer, fan vad jag längtar! Igår var det i allafall homeparty som sandra och Issa hade ordnat. Super fina saker och man ville verkligen ha allting, men fick bli lite smått och gott. Riktigt bra idé iallafall,att ses några tjejer för lite fika en söndag och samtidigt shoppa inredning ;)
 
 
Fixade naglarna i lördags också. Blev helt naturella så har jag målat dem röda nu. Inte långa alls heller, dem växer så fort ändå när man har gele och jag tycker det är som snyggast när det ser så naturligt ut som möjligt men ändå fräscht! Supernöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!