Snart är det helg!

Godmorgon! Nu längtar jag till helg, är helt slut. Igår var det övningskörning på schemat och efter det blev det hem en snabbis och sen en pw i några km och upp till Zäta och Ida för att spela lite buzz, sjukt kul spel faktiskt! Kom hem rätt sent och ställde mig och laga lite matlåda innan det blev sängen direkt!
 
Redan torsdag, veckorna flyter på riktigt fort faktiskt! Idag ska jag övningsköra för ovanlighetensskull och sen har jag en del att fixa. Packa ihop lite saker, tvätta håret/inpackning och fixa lite allmänt för helgen. Vi åker ju till rättvik imorgon och är borta över helgen. Hoffmaestro spelar på lördag, om jag är taggad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!