tisdag

Vad hände med vädret! Förstår inte att man ens får upp hoppet när det är fint en dag, det blir helt enkelt ingen sommar i år! Eller kommer den perfekt till min semester? Hoppas! I det här vädret känner jag för att bara mysa ner mig i soffan ikväll med lite ljus och en bra film. Vi ska laga någon god kycklinggryta eller vad man ka kalla det, med röd curry, Yummie! Om det slutar ösa ner innan jag slutar blir det i allafall en snabb sväng till elgiganten och hämta upp tvättmaskinen som kommit, annars får det bli i morgon.
 
Och jag som hade tänkt springa en kortis idag ju, får man skylla på vädret?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!