sunny day

Helgen har varit super.Fredagen hade jag tänkt gå över till Cissi ett tag men slutade med att jag somnade i soffan efter middagen. Lördagen blev det att fira Ida på sin 20 årsdag. Det var super trevligt! Igår var jag rätt seg men vi kom upp i tid för att gå på visning av en lägenhet (som förövrigt ska budas på idag, hoppas!) och sen blev det hem till mig för middag och myskväll framför big brother med massa godis och morötter med dip- Mums!

Ny vecka och nya tag, man blir så glad av vädret. Ska nog förbi lägenheten idag också för att visa pappa osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!