Du måste flytta på dig

I fredags blev det lite filmkväll med toffe och jessi hemma hos oss innan jag och marcus däckade båda två i soffan, trevligt sällskap va? Men blir väl så när man jobbar och sliter antar jag. Vaknade rätt tidigt i lördags och då kom jessi över. Satt på balkongen hela dagen där det stekte på och lite senare kom även Louise. Slutade med upp till alexandra och sportbaren på kvällen och sen en nattpromenad med Jenny då jag gick raka vägen hem för att titta till älskling och krypa ner i sängen :)

I går tog vi vara på solen, när jag vaknade gick vi ner till min mamma och tvättade lite och satt ute i solen några timmar. Efter blev det över på lite fika hos Tina och Danne innan vi gick förbi Jossan och Jonas och kikade lite. Hem en snabbis och sen ner till mamma igen med daniel och cissi också för morsdagmiddag, super mysigt!

Nu är det måndag igen, har en känsla av att den här veckan kommer gå snabbt, hoppas jag har rätt!

Lite bilder från helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!