fredag.. ?

Känns verkligen som fredag eftersom man är ledig imorgon! Ska nog unna mig ett glas vin ikväll till lite god middag. Älskling jobbar imorgon så vi tar det bara lugnt, men en bra film får det nog bli :) Igår efter middagen var det hockey och jag gjorde iordning ett fruktfat med jordgubbar och bananer sen smälte vi lite choklad, perfekt vardagslyx :) 

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, ser verkligen fram emot det. och därefter blir det hem till mig med ia för att umgås och ta igen all missad tid, det ser jag ännu mer fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!