Friday im in love

Äntligen är jag på jobbet! Tog mig 2,5 timmar hit pga. strömavbrott i trafiken, inte så bra start på dagen men är glad ändå. Man kan ju inte klaga så mycket när solen skiner och det är världens sommarvärme, samt löningsfredag. Jobbar ända till 6 idag sen blir det hem och laga lite gott kött. Tror kvällen blir relativt lugn men ser fram emot morgondagen.

Då ska i allafall jag och Jessi och säkert många fler ha en heldag i solen. Ska bli så kul att catcha upp med jessi igen också, ses alldeles för sällan! Dricka lite rosé och bara mysa på någon äng hela dagen för att sen dra upp till kungskalaset där det lär vara en hel del folk.

Åh vad jag ska ta vara på denna soliga helg eftersom man inte riktigt kan göra det under veckorna. Känner mig lycklig, ett rus i hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!