Idag är det fredag på riktigt!

Solen skiner och det är fredag, kan inte bli så mycket bättre. Det var hur skönt som helst att få en dag ledig, man hann så himla mycket. På förmiddagen åkte jag och klippte mig och sen in i lite olika affärer och kikade. Sen kom ia och Jenny hem till mig och bara mös hela dagen. Jag och Marcus lagade sen middag och bakade äppelpaj innan Anton och Mamma kom förbi för hockeytittandes och äta lite paj, jordgubbar samt godis (busigt!)

Idag är det vanlig jobbdag och sen blir det nog att mysa ner sig i soffan bara för att hitta på något annat skoj imorgon!
Men vi får se, man vet aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!