Sunny friday



Nu är det någon timma kvar till jag slutar och sen är det äntligen helg, skönt. Marcus är redan och storhandlar på Coop så då är allt klart när jag kommer hem, vilken lyx. Tog en bild på lunchen, satte mig ute i solen - hur skönt som helst!



Hade nyss rast och sprang ner till H&M en snabbis (farligt att jobba precis vid drottninggatan!!) Köpte denna i två olika färger, inte helt säker på vad jag tycker ännu men tänkte ta hem och prova lite. Och kan ju inte säga så mycket om priset heller, köpte båda för 99 kronor, och när jag väl betalade i kassan fick jag även ett presentkort på 50 kr som man fick använda till ett visst datum. Så handlade för 100 kr och får tillbaka 50, inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!