Tuesday

Igår efter jobbet hade jag tänkt klippa mig, men det gick ju lika dåligt som vanligt, blir ju aldrig av! blev hem och laga lite lasagne och sen satt vi på en film, Valentines day hette den och trodde det var en typiskt frida film men den var inte så bra, det tyckte nog verkligen inte Marcus för han valde att städa köket och sen däckade han i mitt knä haha! Jag får nog låta honom välja film nästa gång..

Idag blir det i allafall att följa med till coop och handla och sen hem och mysa bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!