onsdag

Igår var en stressig men underbar dag! Efter jobbet mötte jag mamma så åkte vi till lägenheten och lämnade av vår snygga dusch. Mötte sen älskling som köpt rosor till mig, så himla fin han är! efter en kort stund så åkte jag och mamma till ikea för att inhandla bord till vardagsrummet samt lite smått för att sedan åka hem till mamma för att äta och duscha samt packa allting inom en timma haha! Jag hann i allafall och var tillbaka i lägenheten vid 8 då pappa kom förbi och monterade upp duschen :) vid halv 10 började jag och Marcus städa ur massa i sovrummet och bädda. Första natten i lägenheten igår nämligen, sov som en liten prinsessa!

Idag har vi också en del att göra, möter upp M efer jobbet så åker vi direkt till Coop och handlar. Sen ska vi iväg till tippen och slänga allting (hela förrådet är proppfullt) + att saker står utanför dörren! Så det blir skönt att få bort allt skräp. Därefter fixar och trixar vi nog lite till i lägenheten innan den här dagen också är slut!

Stressiga dagar - men underbara! Ganska sjukt hur fort det kan gå från att bo hemma i sitt lilla rum till att ha en så fin lägenhet och vara sambo hihi.


Mina fina rosor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!