Happy day!

Solen skiner och det är rätt trist att sitta inne.. men man ska väl inte klaga! Hade i allafall ett samtal med min chef igår vilket bidrog till en rejäl löneförhöjning och många andra fördelar på jobbet så det var riktigt kul.
 
Haha, igår var jag så nöjd att jag hade bil för att jag skulle komma snabbt hem, men riktigt så blev det inte. Började med att dra över tiden på mötet så slutade 16.30 ist. för 16.00, när jag väl började åka hemåt så råkade jag såklart ta E4:an åt fel håll,  och kunde inte svänga av fören i knivsta, kom då lagom till köerna på rotebroleden.. men gick ändå rätt smidigt. när jag väl var hemma så har jag såklart inga nycklar och marcus var inte hemma. Åker då och storhandlar på coop för att fördriva tiden. Sen kom vi äntligen hem, lagade middag på 10 min och åt på 5 innan jag sprang ut till parkeringen och blev upphämtad av mamma. iväg på träning och sen hemma igen halv 10. Bara hoppa in i duschen och ner i sängen. Det var min dag det..
 
Och natten var väl lite rörig, vaknade flera gånger och när jag pratade med marcus imorse sa han att han inte heller hade fått så mycket sömn för jag hade pratat hej vilt om jobbet i sömnen. haha, hade diskuterat jobbets hemsida osv. inte bra att ta med sig jobb hem! Gick i allafall snabbt hit till jobbet imorse och slutar vid 4, längtar redan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Haha Stackars Marcus!

2013-02-27 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!