godmorgon!

gårdagen blev toppen. Hem en snabbis innan vi åkte upp till pappa där han fick presenter och sedan vidare till golden cave för middag. Blev förrätt, varmrätt och massa skratt. Älskade familj <3
 
Kom hem runt 21.00 då älskling skulle kolla fotboll och jag hade inget annat skoj att göra så tänkte lägga mig och sova först men var egentligen inte trött och inte lika mysigt att lägga sig själv haha, så gjorde mig iordning och tog täcket och kröp ner i marcus famn i soffan i stället, bra avslut på dagen :)
 
Onsdag och snart har halva arbetsveckan gått, yes! Sitter just nu och kollar lite hotell i mexico som vi förhoppningsvis ska boka snart! och har även kollat flygbiljetter till turkiet eftersom jag hälsar på Ia i sommar. Var ju i thailand förra januari men efter det har inte jag varit utomlands, vilket inte är likt mig som har åkt några gånger varje år, det är ju det bästa som finns! Men 2013 var det ju lägenhetsköp och massa fix så vi hade varken råd eller knappt lust att åka iväg. Men nu ska det sparas pengar för att resa lite mer, längtar.
 
Här är vid poolen på ett av hotellen i mexico vi har kikat på, ser inte helt fel ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!