glad tjej

Helg nu, skönt! Igårkväll blev jag hemma, pratade med Marcus på skype i några timmar - hur underbart som helst! Pratade om allt och inget, dels att jag kanske kommer ner :) ska försöka få ledigt från sista januari och åka ner till min älskling i två veckor, det skulle nog vara bästa någonsin. Mysa, parta, sola & bada och bara umgås, gah det måste gå!!!! Kollat flyg osv imorse och det ser lovande ut kan jag säga, kanske får jag träffa min älskling närmre än vad jag hade väntat mig, hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!