God jul

Skulle jobba till 7 igår men det var så himla lugnt så fick gå hem Halv 5 istället vilket gjorde att jag hann köpa alla sista julklappar och slipper göra det idag :) då var det julafton, hela familjen, farmor och farbror med våra kusiner osv kommer över senare, blir super mysigt! Ska skypa med älsklingen snart och sen blir det duschen och så vidare innan jag ska hjälpa till inför kvällen :) juste, fick världens finaste bukett av min marcus igår, Fyfan vad glad jag blev!! God jul på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!