Make peace with your past so it wont screw up the present

Nu är alla julklappar köpta. Vi var i barkarby och fyndade det sista och sen blev det lite mat på mc donalds. Gick också in och kikade ännu en gång på glasen jag önskat mig i julklapp, kan verkligen inte bestämma mig om jag vill börja samla på vinglas eller champagne glas men lutar nog mot att det blir vinglasen att börja med, Carolina gynnings fina serie.



Det här trycket på glaset är min favorit, snygga färger och även texten "make peace with your past so it wont screw up the present"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!