tired girl

Inte funnits nån tid att sitta på datorn alls i veckan. I måndags efter jobbet åkte jag direkt in till stan och mötte upp mamma, det blev god middag i stan och sen en föreläsning av charlie (lyxfällan) angående balansekonomi osv, riktigt intressant. När jag kom hem kom ia över och det blev lite fika och snack innan det var dags att sova. I tisdags efter jobbet blev det middag i jakobsberg och bio sen hem direkt och sova:)

Idag har jag inte mått så bra alls, började med huvudvärk osv igår men det gick inte över idag och även mått illa, men det blev i allafall jobb som vanligt och nu är jag hemma. ska försöka lägga mig riktigt tidigt idag!




Åh skulle behöva ett skönt bad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!