då var helgen slut!

Vi började att föra hemma hos Daniel och Cissi runt 6 tiden igår med lite folk. Blev spel, middag och dricka innan vi åkte vidare in till stan. Stort gäng från kungsängen så det var roligt! Först tänkte vi följa med vidare till Lobby dit många skulle, men slutade med att jag och älsklingen tog sista tåget hem istället. Skönt att slippa krångla hem. Var även ganska slut då det inte blev så många timmars sömn natten innan så behövde komma hem faktiskt.

Vaknade runt 12 idag och åt lite frukost och efter det har jag mest slappat hela dagen. Blev en kortare promenad med trevligt sällskap och sen hem till sängen igen. Snart är det middag och gossip girl sen får vi se om jag går upp till Marcus för myskväll, åker in till Cafét och hejjar på Musse som spelar där idag eller om det blir att stanna inne ikväll! Dags att sätta på lite te innan GG börjar i allafall, tänkte bara säga att min helg i allafall har varit underbar!


 Får bli den här bilden från min student, alla sötisar på bilden var med igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!