Godmorgon fina fredag!

Igår när jag kom hem blev det att laga en lasagne och sen ha lite hemmaspa kväll. Gjorde ansiktsmask, fixade naglarna och noppade/färgade ögonbrynen samt färgade fransarna, så skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning innan Louise kommer, det blir nog lite lunch och snack här hemma bara. Familjen Hokkanen har bjudit mig på middag ikväll så ska upp till dem direkt efter Marcus jobb, det blir mys. därefter går vi hem till daniel och cissi och förar lite innan det blir in till stan och bowla lite.
Så planerna för dagen är ganska så planerade, dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!