Im sexy and i know it

Helgen har varit trevlig! Fredagen spenderades med mys i soffan framför idol innan vi somnade sött. Igår började vi dagen med en prommis till centrum för att köpa lite dricka och sen hem till mig. Vid 6 fick jag skjuss till vallentuna för att börja kvällen med några fina brudar, det var riktigt kul. Blev lite spel och massa snack innan vi tog bilen in mot stan. Där var det inte lika roligt så drog hem ganska tidigt, mamma hämtade mig i stan så jag fick skjuss hela vägen- världens bästa mamma! Hämtade även upp älsklingen på vägen så åkte vi hem till honom. Zäta skjussade precis hem mig så nu ska jag ta en lång dusch, städa rummet (väldigt behövligt) och sen ska jag nog baka nåt gott till kvällen som jag kommer spendera i soffan/sängen framför tvn!

Längtar extramycket till nästa helg, kommer bli så himla bra! Bara 5 dagar kvar nu, hoppas veckan kommer gå fort för nästa fredag kommer nog bli världens bästa.




Jessica och Madelene på väg in mot stan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!