Lön tjohej

Idag fortsatte utbildningen, andra dagen är avklarad. Känns sjukt mycket information och så vidare men redan mycket lättare och fick en urgullig coach idag som hjälpte mig med allting, hoppas det blir samma imorgon! Imorgon blir det inte bara föreläsning utan även lite kikandes och testandes i alla systemen, me like.

Jag har förävrigt varit heeeelt inställd på att första lönen kommer i slutet av Januari eftersom man alltid fått lön en månad efter när jag tidigare jobbat med timlön. Men idag fick jag veta att eftersom jag jobbar på heltid med en fast anställning så får man lön samma månad- alltså får jag min första hela lön om bara några veckor. Dagen innan julafton, åh kom nu!! Så det gjorde mig sjukt glad i allafall.

Ska dricka lite te och kika tv, ska ringa lite samtal till två fina tjejor också och sen blir det läggdags.
Upp tidigt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!