Min sista lediga dag

imorgon börjar jag nya jobbat, nervös men det ska bli riktigt spännande också! Kommer vara en utbildning 2 veckor först för att lära sig allting innan julruschen närmar sig, haha börjar verkligen perfekt inför den så hoppas jag lär mig allting relativt snabbt! :)

hade tänkt träffa Louise idag men väljer att göra min sista arbetslösa dag till riktigt slapp. Gick upp ganska tidigt imorse och har hunnit gymma. Nu blir det lite lunch innan jag ska packa lite saker och flytta över till mamma ikväll. Sen blir det mest slappa i soffan hela dagen, blir ansiktsmask, hårinpackning, fotbad, nagelfix och plocka ögonbrynen ikväll också så att jag känner mig riktigt fräsch inför imorgon, ny start inför allt nytt som kommer hända!


Vill tillbaka till New York så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!