Namnsmycken

Har velat ha ett namnhalsband i fin skrivstil hur länge som helst men det har inte blivit av, tänkte därför passa på att önska mig ett i julklapp i år, det är så stilrent och fint. Måste tipsa mammsen..



När jag hade hittat det här halsbandet hos
www.mittnamnhalsband.se råkade jag ju såklart kika vidare, fanns sjukt fina saker. Älskar personliga och betydelsefulla saker, exempelvis smycken.




På dem här där man graverade två namn var det så fint att man la till månadsstenen också! Men nu ska jag sluta drömma om fina smycken och istället lägga mig i sängen och sova gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!