Skriva av mig lite..

I tisdags var jag med Louise på dagen och sen upp till Marcus, där blev det film och massa mys i vanlig ordning. vi vaknade upp igår och hade en heldag tillsammans. blev mycket skratt, glädje men också en del tårar. Hjälpte till att packa osv. Kvällen spenderades på sportbaren med trevligt sällskap och när vi kom hem blev det massa mysigt prat och bara hålla om varandra. imorse hade Tina lagat frukost till oss och sen var det dags att säga hejdå, tänkte följa med till arlanda först men det blev alldeles för mycket för mig. Jag vet att allt kommer gå bra och att älsklingen snart är hemma igen, känns bara så konstigt att jag sitter hemma ledsen nu och vet att han inte kan hålla om mig på flera månader. Men behöver nog bara vänja mig vid tanken så kommer allt gå bra,
min fina <3



grabbarna på flygplatsen imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!