tankar

Sovit riktigt dåligt inatt av olika anledningar och sen jag gick upp tidigt imorse har jag mest legat i soffan och kikat olika serier. Vet inte vad det är med mig idag, har så sjukt mycket tankar och funderingar i huvudet att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Det roliga är att om nån skulle fråga vad jag verkligen tänker på är jag inte ens säker på att jag har ett svar, det är så många tankar som snurrar runt i dag. Usch hatar att vara på dåligt humör och känna mig svag, men ibland är det väl bara att acceptera antar jag, går ju inte alltid att styra fast man gärna skulle vilja!

Ska i allafall hoppa in i duschen snart och äta lite lunch sen ska jag upp till centrum och möta min älskling. Blir en prommis i det fina vädret skulle jag gissa på och lite senare ska jag kanske spela tennis, skulle vara roligt!



Idag går Melissa Horn på repeat hemma hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!