världens finaste kväll//natt

Jag hade rätt, kvällen kunde inte bli något annat än perfekt. God middag och sen upp till hotellet och rummet som var hur fint som helst, satte så klart på oss morgonrockarna direkt och kikade idol med lite vin. Därefter blev det basta, bada jacuzzi och bara mysa. Somnade hur nöjda som helst ganska sent och imorse blev det ännu mer bad och mys innan det var dags att checka ut. Tror inte kvällen går att förklara med ord bara såhär, men sjukt fint minne som jag får dela med mitt hjärta nu vilket betyder massor för mig :) 



Aldrig känt mig så säker på en person som jag gör nu, Älskar dig Marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!