äckelväder

Inga jeans hittade vi men ska nog åka tillbaka någon dag och köpa en mössa iallafallsom jag tänkte köpa hela förra året men inte kunde bestämma färg, den var även på rea vilket var ännu bättre. Blev god lucnh och sen tillbaka hem i ruskvädret. Har ingen lust alls att gå ut igen, vill bara ta det lugnt ikväll med tända ljus, massa te och filtar och en bra film.. men icke, idag är det dans igen och jag tänker tagga till så jag kan köra fullt ut! tänker sätta koreografin ordentligt idag tänkte jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!