Billy elliot

Igår var det Billy Elliot på tv, den film som jag och Ia såg som musikal i London. Även filmen var väldigt bra och nu när man sett både och så förstår man verkligen hur bra musikalen var, nog den bästa jag sett någonsin.

Snart är det helg och som jag längtar!

- Erotikmässan m. ett roligt gäng
-Älsklingen har bjudit mig på middag någon dag i helgen
- Utgång till Pure
-Förfest hemma hos mig
- Lite planering med Cecilia

Fullspäckad helg alltså, hoppas allt hinns med.


Haha, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!