Håller tummarna

Dagen har gått bra idag och var även väldigt trevlig med lite sällskap. Skickade även in referenserna till kontoret och dem hade tydligen ringt Helena direkt, Cissi trodde det var ett bra tecken att dem är så på, hoppas!
Skulle vara så sjukt skönt att börja jobba heltid. Tänk att jobba mån-fre , tjäna sig en riktig lön. Då vet jag vad mitt första köp blir, en LÄGENHET. fyfan vad underbart, inte konstigt att jag längtar så galet mycket till ett heltidsjobb. Det känns så nära nu, med lite tur så jävlar ska det där jobbet bli mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!