Inte varit hemma sen i fredagsmorse, därav lite bloggandes

I fredags åkte ja som sagt på intervjuv på morgonen och därefter mötte jag Tess för en fika och lite tittandes i stan. Vi åkte sen och mötte upp Ia i sundbyberg och tog ett glas vin på en uteservering, mys. Runt 5 åkte jag vidare till min baby där vi beställde mat och hade en mysig kväll med idol och en bra film. I lördags vaknade vi efter att sovit sjukt många timmar. Vi åkte till Kista med ett helt gäng och kikade lite prylar. På kvällen gick vi hem till Cecilia och Daniel för en supergod middag och massa trevligt sällskap för att vid 12 dra vidare upp till centrum. Där vet jag inte riktigt vad som hände men lite allt möjligt och jag var inte på så bra humör. Min älskade bror kom i allafall förbi med en taxi och hämtade upp mig för att prata lite, hur fin!?

Kom hem till Marcus runt 3 och sen låg jag och Marcus och pratade hur länge som helst innan vi somnade gott. Vaknade på söndagen och trodde jg var jättebakis för mådde inte bra alls, att jag skulle vara så bakis kändes inte rätt ändå eftersom jag inte hade druckit SÅ mycket i lördags. Vi kollade i allafall på massa program, åt middag, jag sov halva dagen osv. Visade sig att det nog inte var bakis jag var för Marcus är på väg hem frn jobbet nu då han mår jättedåligt, och precis på samma sätt som jag gjorde. så blev nog helt enkelt sjuk bara sådär! Jättekonstigt. Nu tänkte jag lägga mig i soffan och hoppas min feber går över i allafall, PUSS

Kan lägga upp lite bilder från helgen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!