intervjuv

Vaknade jättesent idag hemma hos finisen, tror jag börjar bli sjuk! Nämligen sovit 11-12 timmar flera dagar den här veckan.. inte bra. Har i allafall hunnit med storstädning samt en pw idag vilket var skönt, ringde även ett företag där jag sökte jobb häromdagen så ska på intervjuv imorgon, nervös för skulle verkligen vilja ha det jobbet!

Ska lägga mig närsomhelst för har jätteont i huvudet och ska upp ganska tidigt för intervjuvn imorgon. sen blir det att träffa Tess för lunch och massa updates, men först runda på stan i jakt efter present till Cissi samt något fint till mig själv kanske. Kvällen blir lugn med matlagning, MASSA godis och mys framför idol och en bra film har jag och Marcus bestämt, så det blir en skön fredagskväll. Lördag blir lite mer party istället, skönt att hinna med både party och lugnt i helgen. Nu blire sängen, PUSS



Den här bilden kommer jag nog titta på många gånger i vinter.. för att påminna mig om att det är lugnt, vi kommer klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!