Ska försöka samanfatta helgen

I fredags efter att våra cupcakes blev hur goda och lyckade som helst gjorde jag mig iordning och gick upp till Marcus. Jag blev sen bjuden på en supergod middag på resturang av hjärtat. Efter det gick vi och träffade lite folk på sportbaren där det kryllade av människor. Jag och M kom inte i säng förns halv 6 och vaknade sen tidigt.

När vi väl vaknat till ordentligt beställde vi pizza och tog med oss hem till Zäta där vi blev kvar några timmar innan jag kilade hem och mötte Ia. Blev en god ceasarsallad och lite vin innan lite fler folk kom.Hemma hos mig var det trevligt med lite drickspel och snack innan vi drog vidare i trakterna. det var däremot inge vidare alls och en del drama kom emellan för några andra vilket påverkade kvällen lite,så jag och Marcus drog hem till mig och sov sött istället.

Idag blev det god frukost med frallor osv. och nya filmen "crazy stupid love" så himla bra! Inte lätt att sammanfatta en hel helg sådär men det här får duga, har tyvärr inga bilder heller. Nu är jag trött och sängen kallar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!