Sunday

Efter thaimaten igår blev det mest massa mys och jag började må sämre och sämre. Så illa att jag efter ett tag fick lägga mig i ett svartrum och sova ett tag för att jag inte orkade vara i ett ljust rum, nice. Så fick hoppa kvällens planer och ligga kvar i sängen hela kvällen så det sög ju. Marcus åkte iväg ett litet tag i allafall, men kom hem emellanåt för att pussa på mig och se hur jag mådde, sötisen. Somnade efter nån film och sen kom finisen och väckte mig igen för att berätta om kvällen haha. Vi vaknade inte förns kvart i 1 och då blev det frukost i sängen innan vi gjorde oss iordning och drog upp till Cissi för att fira henne lite med släkt osv. Längtar till nästa lördag då vi ska fira henne på riktigt med party!

Så har i allafall min helg sett ut, nu är det vecka och jag måste ta tag i lite rutiner. söka massa jobb, kasnke börja övningsköra lite osv. Får se hur det går med det!


En kul partykväll, saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!