Thank god its friday

Har varit och handlat massa mat med mamma eftersom hon åker bort i helgen. Snart ska jag in mot stan och möta Carro, inget härligt väder för stan egentligen men ska bli så mysigt att träffa min fina igen, det blir lite lunch och fika. Senare får vi se om jag hänger med och äter på alexandra ikväll med massa fina innan jag ska möta Marcus. Vi ska dricka lite vin o mysa, får se om vi träffar lite roligt folk eller hänger hemma bara. Blir bra hur som helst.


gammal bild på mig och brudarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!