Utbildningssnack

Blev en riktigt lång pw idag i solen, hur skönt som helst. Snackade telefon nästan hela vägen så det gick fort och smärtfritt. Annars har det blivit att städa rummet och packa ihop kläder för att kila hem till mamma. Här serverades det riktigt god mat och sen har jag fixat allt här i rummet. Lite bra tv program och te här hemma har min kväll spenderats med. Har även hittat utbildningen jag vill gå tror jag, måste ringa dem imorgon och kolla upp allting så att det är som jag vill. Om allt verkar lika intressant när jag pratat med dem blir det nog att söka in.

Då kommer jag läsa rådgivning inom bank och finans, vilket gör att jag blir ekonomisk rådgivare. Perfekta utbildningen för mig då jag alltid har tvekat om jag vill plugga psykologi eller ekonomi, här får man hjälpa och coacha privatpersoner inom den ekonomiska biten. Det roligaste är att jag kom på allt detta bara idag, för att jag kollade lyxfällan, då föll allting på plats.. lite komiskt! Det perfekta är även att det är en KY-utbildning och är endast på ett år och får därefter just yrkesutbildningen helt klart. Så dags att intensivplugga ett år? Telefonsamtal imorgon står först på tur!

Säkert rörigt att lösa det här inlägget men mest roligt att skriva ner för mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!