wonderful

Började hemma hos Jennifer och Richard igår med ett härligt gäng. runt 10 drog vi oss till stan där vi hamnade på en bekants klubb, inte bästa stället men jag hade roligt ändå. Jag och Marcus tog sista tåget hem och stannade förbi på sportbaren en snabbis och pratade med roligt folk. Väl hemma tänkte vi laga lite mat och lägga oss i tid då vi var rätt trötta, men så blev det ju inte direkt! Mamma och hennes vän kom ner på drinkar efter deras party så det blev massa vin och vid 6 kom vi i säng,bra där. hade i allafall super kul.

Imorse/idag vaknade vi och gjorde super stor frukost, lovely. Därefter gick vi upp på Zätas visning och kikade på lägenheten, nu var den såld, grattis! :D

Hem till Marcus efter det där vi har myst hela dagen, gillar söndagar faktiskt. Nu ligger jag i allafall och kikar på SATC filmen och ska gå och lägga mig efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!