Ändrade planer

Planerna blev inte alls som jag hade tänkt mig idag, en del slutar aldrig att förvåna. Har i allafall fått myckt gjort idag, och nu tar jag det bara lugnt. Ska smälta maten lite och ta en långrunda tänkte jag, springa eller pw får vi se. Ikväll ska jag antingen träffa Tess och hennes fina Wilma som jag inte träffat än, eller så kommer Carro hit på massa mys.

Imorgon blir det i allafall en träff med Amanda, om det är fint väder ska vi luncha på alexandra. så mysigt, flera år sen vi hängde. Sen kanske hinna med att ta några glas vin med Amy innan jag ska träffa Marcus för en myskväll.


Good old days, haha- Jag och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!