längtar till helg, igen!

Det är tisdag och jag längtar till helg såhär tidigt den här veckan okcså, tror jag måste börja jobba för att få ordning på lite rutiner nu! Den här helgen har jag i allafall massa roliga planer på g:

Fredag: det blir troligtvis bowling och lite krök med roligt folk
Lördag: Börja med att fira mina fina tjejor Carro och Amanda innan det blir en ordentlig utgång
Söndag: Bio & mys

Inte konstigt att man längtar, under vardagarna jobbar och sliter alla så man sitter ju mest hemma.
Nu ska jag i allafall göra mig iordning för att dra iväg till dansen, taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!