mysdag

Varit med jessi idag, min fina vän. Lugn dag men alltid lika bra när man är med henne! Sen mötte jag Marcus för att gå till konsum. Gick sen hem till mig och lagade kyckling, ris med curry och myste framför idol osv. Nu kom jag precis hem till pappa och planerar morgondagen lite.

Ska börja med en ordentlig pw i allafall, i need it! Sen träffa Therese i jakobsberg för lite shopping och en fika. Ska försöka ta mig till gymmet efter det tänkte jag, och sist men inte minst kommer nog marcus över för middag, mys och sovsällskap imorgon kväll. Låter som att morgondagen blir strålande den med, love life.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!