nervöst

Är glad att jag fått tid för två olika intervjuver, men känner mig så nervös.. usch. Aja jag hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon bitti så ska jag se till att kamma hem något av jobben, åh skulle vara så oerhört skönt. Och båda är precis det jag vill jobba med för tillfället.

Imorgon är det intervjuv hos Uniflex (kundtjänst/ekonomiassistent) för en heltidstjänst och på måndag är det som receptionist på ett bemanningsföretag, också heltid. Det här ska bli spännande!

Imorgon är det helg också, som jag längtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!