Ny vecka och nya tag

Hade som sagt världens ångest när vi vaknade upp i lördags. Skulle egentligen in till stan och fira mina fina men jag orkade verkligen inte, mådde inte bra alls. Så var hemma lördag under dagen och deppade/sov. Gick sen upp till Marcus igen och mös innan vi gick och la oss ganska tidigt. Vaknade i söndags och segade mest hela dagen, planen var bio men vi flyttar fram det och så körde vi vår egna biokväll. Så åkte först upp till centrum och hämtade ut mina skor frän Nelly, ÄNTLIGEN. Sen hem och beställa pizza, poppa popcorn och ladda ner friends with benefits.
Vaknade återigen upp hos Marcus, haha känns som jag bor här! Men han åkte till jobbet för länge sen så jag ska hem snart o göra mig iordning osv inför intervjuvn idag, livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!