Underbara helg

Verkligen haft en supermysig och bra helg! I fredags på dagen mötte jag först upp Tess för en lång fika. Sen kom även Carro in till stan och vi kikade runt i stan lite innan det var dags att röra mig hemåt och göra mig i ordning. Blev först upp till Chriztian för att kika lite idol och dricka lite vin med mysigt folk. Jag Marcus och Jessi tog oss sen up till centrum och satt mestadels på Alexandra med lite liveband,drinkar och trevligt sällskap. Kom hem runt halv 2 men kom inte i säng fören rätt sent då jag och Marcus hoppade in i ett mysigt bad innan vi la oss. 

Vi vaknade vid 11 tiden och låg i sängen hela dagen med godis, massa gos, lite film, promenad och så vidare. 
 Tillslut blev det lite middag och snabbfix innan vi drog på oss myskläderna igen och gick förbi konsum innan det blev en myskväll hos Marcus istället, haha.. från en säng/soffa till en annan. Så det blev dipp med morötter och en bra film.

Nu är jag hemma igen. Dagens planer är att göra en storstädning i rummet, träffa min fina jess, äta lite god middag och kolla på bra tv. Så skönt!



Inte tagit några bilder alls i helgen, här är i allafall från vår mysfika i fredags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!