äckliga förkylning



KUL att den här äckliga förkylning aldrig går över, och istället gjort att jag typ har fått nackspärr idag!? eller i allafall kan jag inte röra mig åt ena sidan och det värker i hela nacken vilket gör att jag antagligen bara kan titta när dem andra bowlar ikväll, åh och får ingen tid på vårdcentralen... blir cityakuten! Orkar inte!!

Jaja hursomhelst, min fina bror fyller år idag så vi ska fira det med middag och bowling! Det blir nog sjukt kul och jag är taggad trots att jag kanske inte kan just bowla, nu ska vi inte deppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!