döden..

Igår fortsatte vi med badrummet en bit och kvällen spenderades i soffan. Vi somnade direkt när vi la oss men jag vaknade såklart mitt i natten i mina hostattacker och somnade någon/några timmar senare igen. Detta relaterade i att jag försov mig och hann inte ens hälften av vad jag skulle göra på morgonen och nu är jag så sjukligt trött att jag inte vet hur jag ska klara av dagen. Min kropp känns helt slut och huvudet dunkar, börjar jag bli sjuk? Eller rättare sagt... börjar alltså inte bli frisk! Har vart sjuk tillochfrån sen jag kom hem från thailand, vilket var i mitten av februari!

Positivt inlägg på morgonkvisten va.. Men nu ska vi inte vara såna, idag är det fredag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!