Lugn helg

Helgen har varit superlugn vilket behövdes för min del eftersom jag aldrig blir frisk! I fredags kom några på besök för att kika i lägenheten. Kom hem runt 11 tiden och jag somnade direkt.

Lördags åkte vi och handlade kakel så nu finns allt på plats och på onsdag kommer det mesta upp på väggarna, nice! :) Kvällen blev det middag hos Tina och Danne vilket var super trevligt och sen hem för att kika film men jag somnade direkt även då, Tråkigt men behövligt. Söndagen var vi uppe i lägenheten och målade lite, och marcus hann iväg och köpa en tv, nu blir det många biokvällar hos oss framöver för den är hur stor som helst!


Denna blev det, 59 tum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!