Påskpresent



Så himla roligt, igår satt jag och berättade för mamma och marcus vilka fina handdukar och lakanset jag hade sett på hemtex, mamma frågade vilken färg osv och jag berättade att det fanns jättefina turkosa och fina satinlakan. Tillslut kunde inte mamma hålla sig för skratt och gick och hämtade  en påskpresent som hon köpte innan hon kom hem igår som  jag och marcus fick, då hade hon alltså köpt 4 små turkosa handdukar samt 4 stora + 2 fina satin lakanset. Hur sjukt är inte det? Snacka om att det var en perfekt påskpresent i allafall, precis det jag tänkte köpa några timmar tidigare men inte hade råd med!

Tack fina mamma <3


Kommentarer
Postat av: Berit

<3 Puss

2012-04-04 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!