Jul i all ära

 
Varför är det så många som inte gillar julen? Jag tycker det är så himla mysigt. Förhoppningsvis ska jag få älskling att ändra åsikt lite i år i allafall. Första julen med honom eftersom han var i thailand förra året. Ska bli så härligt tycker jag. Helgen har vart riktigt julinspirerad okcså, i fredags åkte jag hem till Ia. Där fick jag massage vilket var välbehövligt och sen bakade vi lussebullar, drack glögg, kollade mysteriet på greveholm och hade så mysigt, bästabästa vän!
 
Lördags åkte jag och mamma till Stinsen och fick lite julklappar köpta och sen åkte jag hem och slog in lite julklappar innan jag gjorde mig iordning. Vid 6 tiden var det middag hos mamma med Marcus mamma och man. Det var så himla trevligt! Från 18.00 till 02.00 satt vi vid matbordet och hade superkul/trevligt. Älskar familjestunder. Söndagen blev super lugn, mamma kom över under tiden det var visning på hennes hus. Så blev lite fika bara. sen åkte jag och älskling vidare till Coop och köpte julskinka som vi tillagade. Fick bli middag, så gott. Nu har jag lunch och ska ut i kylan och kika julklappar. Ett helt inlägg om jul.. känslan början falla på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!