life will smile for you

Onsdag idag och jag längtar redan till helg. Känner mig allmänt omotiverad inom allting just nu. inget är särskilt roligt och hatar att ha den känslan, inte likt mig. Det är säkert min pms som driver på det lite för tillfället också (haha!) men ändå.. måste hitta något nytt spännande att göra. första målet är självklart att ta körkortet, men sen måste jag börja fundera på vad jag ska göra.. plugga vidare så småningom och annars hitta det jobb jag verkligen vill hålla på med. Känner inte att jag utvecklas just nu, lär mig liksom ingenting nytt. Och tror det är det jag behöver för att hitta min lilla gnista igen. Så svårt att man kommer in i rutiner också och inte "orkar" ändra på så mycket, men ska fundera på vad jag vill göra i fortsättningen så får vi se vad som händer :)
 
Haha, nu lät detta som att jag är jätte deprimerad och det är jag verkligen inte, mår faktiskt jäkligt bra, är bara några bitar som måste falla på plats.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!