Lucia

fick gå hem tidigare igår, redan 4 istället för 6 pga systemfel. det var välbehövligt faktiskt. men trots det vart det ingen vila, raka vägen hem och så kom pappa. vi fixade och trixade lite med saker hemma hos oss och efter ett litet tag kom mamma så åkte vi iväg och övningskörde. raka vägen hem, laga mat och däcka i soffan! Sov super dåligt inatt, fick gå upp två gånger och ta alvedon för att mitt huvud sprängde så mycket, inte kul. Somnade i allafall om och vaknade utan huvudvärk så trodde den hade gått över, men nu är den tillbaka.. skumt! Men det är säkert spänningshuvudvärk skulle jag chansa på, typiskt mig att vara uppstressad över onödiga saker ;)
 
Systemet fungerar fortfarande inte, har haft lite smått att göra under morgonen men nu finns det inget. Och klockan är bara 10.30 så får se vad man kommer roa sig med resten av dagen. Ikväll blir det i allafall super lugnt, ska pussa extra mycket på min älskling för att båda vi var på dåligt humör igår..vi var väldigt tysta om man jämför med hur det brukar låta hemma hos oss haha. så massa mys blir det. Och imorgon är det helg, välbehövlig HELG. och den kommer bli super skulle jag chansa på, fira mormor med min fina familj i Mariefred.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!